donderdag 18 augustus 2011

Even helemaal weg !

Ik heb, samen met mijn kinderen, genoten van een deugddoende vakantie !  Ik dacht gewoon; 'foert ik doe dat, we hebben allemaal vakantie nodig' en dat is ook zo.  Het hotel was mooi, het weer zat goed, alleen waren we niet echt wild van het Griekse eten.  Ik ben er dan ook in geslaagd om tijdens een weekje vakantie een halve kilo af te vallen.  Niet dat ik niet gegeten heb natuurlijk, maar van Griekse slaatjes en watermeloen vliegen de kilo's er niet bepaald aan.  :-) 
De kinderen hebben de wandeling door de Samaria kloof in recordtempo gedaan, maar daar heb ik voor gepast.  Bij alle andere uitstapjes was ik present, langzaam maar zeker.  En als we niet op stap waren, lagen we lekker lui aan het zwembad of het strand met een goed boek.  Kortom een perfecte vakantie.  Nu kunnen we er weer tegenaan. En speciaal voor jullie hebben we een beetje zon meegebracht :-) !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten