zondag 5 december 2010

De goede week

De 3e week na de chemo is altijd een goede week, ik heb er dan ook volop van genoten.  Een gezellig etentje met vriendinnen tot laat in de nacht.  (De bomma heeft de dag daarna wel tot 's middags in haar bed gelegen om te recupereren,  maar kom, dat had ik er voor over :-).)  Een bezoekje aan mijn collega's, samen met de dochter en de echte bomma gaan kerstshoppen en met de kinderen een gezellige Sinterklaasbrunch gehad.  Allemaal leuke dingen die kunnen omdat ik mij in die laatste week beter voel.  Volgende week dinsdag komt no 4 er weer aan, dan is het weer even gedaan met spelen :-).  Maar kom, als ik inderdaad 6 chemo's krijg, zit ik over de helft en zit het er half januari op.  Duimen maar, dat het kan !
Mijn dochter heeft haar stage ondertussen afgemaakt en ze heeft een perfect parcours afgelegd, maximum score !  Proficiat, meisje, ik ben fier op jou :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten