zaterdag 25 september 2010

Yeah !

Ik heb niets last gehad van mijn baxter ! Grote opluchting ! Dat ik er vorige keer zo slecht op heb gereageerd was blijkbaar maar eenmalig of beter gezegd ik reageer er blijkbaar niet systematisch zo slecht op, zoals bij mijn chemo. Dat was gewoon griezelig. Ik kon de klok op het verloop zetten en wist perfect wat er ging komen en hoe lang het zou duren. Nu voel ik mij helemaal niet slecht. Gelukkig maar ! Ik voel wel dat het vocht op de longen terugkomt, want het vervelend hoestje begint mij terug te irriteren en ik raak sneller vermoeid, maar die baxter voel ik helemaal niet. Afwachten maar wat de resultaten zijn, maandag. Ik heb het protocol van de X-ray gelezen en daar stond wel een vermelding over mijn hart. Natuurlijk begrijp je daar als leek niets van, maar het viel mij wel op. Geduld geduld, nog even geduld tot maandag en dan weet ik weer meer. Ik ben in ieder geval heel blij dat ik nu niet zo ziek was.
Prettig weekend !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten