vrijdag 24 september 2010

Verdorie !

Ik begrijp er niets van, maar blijkbaar is mijn afspraak van vandaag, vorige maandag geschrapt en is de oncologe niet aanwezig. Verdorie ! Ik had mij er zo op ingesteld dat ik vandaag de resultaten zou krijgen van de analyse van het het longvocht en dat de linker long eventueel gedraineerd zou worden dat het mij moeilijk valt dat ik niets meer te weten kom. Het enige wat ik vandaag krijg is mijn maandelijkse baxter. De verpleegkundige stelde nog voor om op consultatie te gaan bij een andere arts, maar dat heb ik liever niet, en de desbetreffende arts ook niet vermits hij mijn dossier niet kent. Er zit dus niet anders op dan maandag opnieuw een afspraak te nemen. Geduld is een mooie deugd of dat zegt men toch.
Vermits ik vorige keer zoveel last had van de baxter heeft de verpleegkundige extra medicatie gegeven. Duimen maar dat het helpt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten