donderdag 9 september 2010

The end !

Gisteren de laatste bestralingen gehad. Eindelijk ! Gedaan met iedere dag over- en weer rijden naar Middelheim, dat alleen al is een opluchting. Toeval wil dat ik extra lang heb mogen genieten van de 'finale editie', want er was 1 machine in onderhoud en natuurlijk was de andere net dan kapot. Ik ben vertrokken om 13.00 en om 17.00 was ik terug thuis. Eén voordeel, ik heb al veel tijd gehad om te lezen en heb al ettelijke boeken verslonden nu ik terug in behandeling ben.
Mijn masker heb ik meegekregen, maar ik weet niet of ik het idee dat ik in mijn hoofd had ga kunnen uitwerken omdat het veel minder doorzichtig is dan ik had gedacht. Daar moet ik dus nog even over prakiseren.
Nu hopelijk snel herstellen van de gevolgen van de behandeling, slikken en eten gaan moeilijk en ik heb een vervelende kriebelhoest omdat mijn luchtpijp geirriteerd is door de bestralingen. Verder heb ik een mooi rechthoekig vlak in mijn hals gebruind, maar ik ben gelukkig niet verbrand. Helemaal gebruind door de Griekse zon was beter geweest, maar dat kan misschien later nog. Ik ben ook een paar kilootjes kwijt, maar dat vind ik alleen maar een aangenaam gevolg, die mogen wegblijven :-).
Volgende afspraak : 24 september. Dan krijg ik mijn tweede baxter en zal ik te weten komen wat er verder ondernomen moet worden. Hopelijk krijg ik dan ook een beetje goed nieuws.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten