zondag 5 september 2010

Vakantie !

Een weekje vakantie ! Zalig ! Ik had gehoopt een last minute te boeken en er even tussenuit te gaan, maar dat zal jammer genoeg niet lukken want de radiotherapie loopt tem woensdag. Het zal thuis genieten worden. Met dit weer gaat dat wel lukken ! Wat ik tot hiertoe vooral heb gedaan ? Geslapen ! Het is gewoon schandalig, ik weet het, maar ik heb voorbije twee dagen tot 's middags in m'n bed gelegen. Blijkbaar heb ik vooral nood aan rust en snel snel op reis gaan is dan ook niet echt ideaal . Naast de vermoeidheid wordt slikken ook steeds moeilijker. Dat komt omdat men zo dichtbij de slokdarm bestraald. Ik zal morgen beginnen spoelen, maar als ik het mij goed herinner helpt dat niet echt veel. Maandag mijn eerste schooldag trouwens, :-) ik kijk er naar uit om iedereen terug te zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten