maandag 14 oktober 2013

Jeeujh!

De uitslag van de MRI van de hersenen was in orde en ik kan niet beginnen te vertellen hoe blij ik daar mee ben. Nu had de dokter wel gezegd dat ze dit gewoon even preventief gingen nakijken nu ik opgenomen ben maar soit, eens men aan je grijze massa begint te peuteren ben je er toch niet meer gerust in. Vandaag opnieuw een nucleaire scan van de rug, ze gaan dus heel het rijtje af. Maar in de hersenen hebben ze niets gevonden dus dat is goed. Ik geloof niet dat ik hier eerder vermeld heb dat die MRI op het programma stond om mensen niet nodeloos te verontrusten. De spanning was nu al te snijden maar gelukkig kwam de assistent de dag zelf met het verlossende nieuws. Zo’n MRI kan trouwens tellen als vervelende test want man maakt die machine een lawaai maar die is tenminste achter de rug.
Mijn eetlust is nog altijd pruttig en ik voel mij heel moe en slap. Mijn natriumchloride (zoutgehalte) was veel te laag in het bloed, misschien heeft dat er iets mee te maken. Daarvoor kreeg ik nog medicatie waar ik prompt van ging braken dus wordt dat pilletje nu via de baxter gegeven. Hopelijk werkt die truc en voel ik mij snel wat beter. Verder worden er nog urine- en bloedstalen genomen dat het een lieve lust is dus ik ben hier nog niet zo gauw weg maar ik voel ook heel duidelijk dat dat momenteel niet kan.                   

4 opmerkingen:

  1. Fijn weer even wat te horen, ik begon mij al af te vragen hoe het met je ging :)
    Sterkte maar weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Patricia,

    Toch al goed dat je dat goede nieuws hebt mogen ontvangen. Hang in there, girl!
    Groetjes,
    Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soms heb ik hier geen internet, dan moet ik wel 'zwijgen' he :-)

    BeantwoordenVerwijderen