zaterdag 19 oktober 2013

De trein der traagheid

Een verschrikkelijk boek herinner ik mij en dat is blijkbaar het enige wat ik er mij van herinner want mijn geheugenruimte is beperkt en eerlijk gezegd ook wat selectief. Ik kreeg dat boek als tiener als verplichte lectuur en meteen was mijn leeswoede stevig bekoeld. Of misschien lag het aan het puberen want nu ik volwassen ben lees ik opnieuw en met plezier.
Maar dit volledig ter zijde want daar wou ik het eigenlijk niet over hebben, na de incontinentie wou ik even eten en aanverwanten aankaarten want dat is nog altijd niet evident. Het eten gaat ondertussen redelijk goed maar het is echter nog altijd een opdracht. Zoals ik gisteren al vermelde is mijn spijsverteringssysteem nog niet echt opgestart dus dat probleem moet ook nog worden aangepakt. Mijn oncologe vond het een beetje vreemd en gaf mij iets waarmee ik moet beginnen tijdens het weekje rust in mijn schema. Want het ongemak is groot en terwijl de trein der traagheid door mijn darmen lijkt te denderen is het resultaat enkele miezerige konijnen keuteltje en iets wat op stoofvleessaus over datum lijkt.
Na deze plastische beschrijving hebt u wellicht genoeg van het onderwerp wat bij mij zeker het geval is. Indien niet zo kunt u terecht bij schrijvers die van dit, en andere sappige onderwerpen, hun specialiteit hebben gemaakt en ja die zijn er. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten