zaterdag 22 juni 2013

The end

Vrijdag ging een drukke dag worden dacht ik, met de chemo en bestralingen en twee consultaties maar blijkbaar viel dat allemaal nogal mee. Hoewel de dag onder een slecht gesternte begon want net zoals zoveel Antwerpenaren stond ik anderhalf uur in de file. Toen ik ruim laat aankwam op oncologie bleek echter dat mijn chemo verzet was naar maandag omdat die niet samen met de bestralingen kon. Ik had dat niet zo begrepen of was het slecht gecommuniceerd, in ieder geval ik moest alleen maar bestralingen. De laatste keer dus en ik was heel blij want hoewel het maar vijf beurten waren had ik het wel gehad. 
Maar de pijn is, zoals beloofd, ondertussen helemaal weg en dat is heel aangenaam want van met pijn te lopen werd ik geen happy camper. 
Wat dat betreft is er dus al beterschap in zicht, houden zo en hopen op een beetje meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten