woensdag 5 juni 2013

Na regen, komt zonneschijn

Wat een sip berichtje maandag. Als ik het zo nalees zat ik er echt wel even door. Ondertussen gaat het gelukkig al wat beter, zowel fysiek als in mijn hoofd en heb ik een paar belangrijke beslissingen genomen. Hoe jammer ik het ook vind en hoe graag ik het ook doe, ik moet eindelijk eens toegeven en aanvaarden dat mijn lieve lijf sommige dingen gewoon niet meer kan. Voilà, het hoge woord is er uit, ‘aanvaarden’. En daar heb ik het nog altijd moeilijk mee. Maar ik heb geprobeerd en hoewel ik hulpmiddelen gebruik en nog niet de helft doe van de afstand die mijn medereizigers afleggen lukt het mij niet en ben ik compleet uitgeput na zo’n tripje. En laat dat nu net niet de bedoeling zijn van vakantie! Ik moet dus op zoek naar iets anders en vooral ik moet terug meer bewegen want door het slechte weer en mijn lieve lijf dat niet meewil, is het makkelijker om te blijven zitten in plaats van mezelf uit mijn luie zetel te hijsen en te bewegen. Misschien toch opnieuw een abonnement bij een fitness nemen want van het prijskaartje dat daar aanhangt ga je automatisch bewegen. Of die elektrische fiets bijvoorbeeld, dat is zeker iets voor mij, maar ook daar hangt een stevig prijskaartje aan. Ondertussen zal ik terug wat meer fietsen en bewegen en ga ik op zoek naar andere dingen die ik graag doe. Dat kan geen probleem zijn.

In ieder geval, bedankt iedereen voor de lieve reacties!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten