vrijdag 26 oktober 2012

Statistieken beheersen mijn leven


Mijn vervelende tumormarker blijft maar stijgen en nu klonk mijn oncologe niet meer zo gerust. Ze schreef bij de vorige consultatie al een CT Thorax voor en deed er vandaag nog een botscan bovenop wat mij vertelt dat ze reden heeft om mij heel nauw op te volgen want twee keer een nucleaire botscan per jaar bestel je niet zo maar. We hebben het ook al over bijkomende behandelingen gehad maar dat is allemaal nog wat voorbarig. Nu komt het er op aan om rustig de tests van 16 november af te wachten. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar ik moet toegeven, ik voel mij nog altijd goed en dat is wel positief. Als dat vervelende cijfertje nu ook eens mee zou willen zou ik een tevreden mens zijn. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten