woensdag 11 januari 2012

Daar zijn vrienden voor.


Ik ben onlangs naar een feestje geweest en dat op zich is natuurlijk al ontzettend leuk. Maar wat dit feestje nog leuker maakte was mijn ‘Herstel en Balans’ maatjes nog eens terugzien. Wij komen, zoals dat zo dikwijls het geval is, veel te weinig samen, maar als het zover is, is er onmiddellijk die band, die klik. Dan kunnen wij kletsen alsof het gisteren was dat we elkaar laatst zagen en ik denk dat dat gevoel bij de mensen die samen de berg beklommen nog veel sterker is omdat bij hen dat groepsgevoel helemaal nodig was om de top te bereiken. Ik heb enkel het Herstel en Balans programma gedaan, de berg beklimmen zat er toen niet in, maar wie weet lukt het een volgende keer om mee te gaan. Ik ben in ieder geval blij met de vrienden die ik aan ‘Herstel en Balans’ heb overgehouden!
Dikke knuffel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten