vrijdag 6 januari 2012

De eerste van 't jaar.


Mijn eerste chemo van het nieuwe jaar zit er alweer op. Alles is nog steeds peis en vree. Mijn tumormarker blijft braaf rond de 75 zweven en op de CT-scan was te zien dat er minder vocht in de longen zit en de situatie verder status quo is. Een goed rapport dus en daar ben ik blij om. Vroeger zou ik mijn oncologe misschien om meer informatie gevraagd hebben, maar na vijftien maanden merk ik dat er ook bij mij een soort van vermoeidheid naar dit soort inlichtingen is opgetreden. Mijn oncologe zegt dat het goed is, dus zal dat ook wel zo zijn en als er slecht nieuws is zal ik het sneller dan mij lief is te horen krijgen.  Ik voel mij ook goed, hoewel ik tijdens het klussen weer een paar keer tegen mijn grens ben aangelopen. En ik weet wel dat mijn arme lijf weer een serieuze opdoffer heeft gekregen en dat ik ‘van ver moet komen’, maar soms negeer ik dat liever even en geniet ik van het goed gevoel van een klus gedaan op bomma tempo :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten