donderdag 14 juli 2011

De witte soldaatjes willen niet mee.

Vervelend.  Ik had vandaag mijn chemo moeten krijgen, maar mijn witte bloedcellen zijn spelbreker van dienst.  Ze staan veel te laag, dus mijn cocktail wordt naar volgende week verschoven.  Ik voel mij nochtans goed,  helemaal niet vermoeid zoals dat anders wel is als mijn witte soldaatjes niet mee willen.  Dat ik ontgoocheld ben is nu net een brug te ver, maar je stelt je er toch op in dat vandaag de dag is en als je je chemo dan toch niet krijgt doorkruist dat een beetje je plannen.  Vooral omdat ik anders volgende week lekker vrij was en nu opnieuw naar het Middelheim moet opdraven.  Maar op zich is dat allemaal niet erg natuurlijk.  En ik heb weer een goed rapport gekregen !  Zoals de echo vorige week al liet vermoeden is ook de MRI en de botscan oké.  Iets om blij om te zijn ! Mijn tumormarker is verder gedaald naar 171.  Ik heb het gevraagd :-). 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten