zaterdag 28 mei 2011

De kleine genoegens van chemo

Koude rillingen, grieperig gevoel, hoofdpijn, misselijk ... ah de kleine genoegens van chemo !  Vreemd, blijkbaar heb ik elke keer last als ook mijn andere baxter wordt gegeven.  Na een middagdut van een uurtje of drie was het ergste gelukkig voorbij maar ik was wel nog behoorlijk bibberig.
Verder gaat alles zijn gangetje.  Alleen blijf ik maar gewicht verliezen en dat zou toch stilletjes aan mogen stoppen.  Ironie oh ironie ; ik heb jaren te kampen gehad met overgewicht en nu stelde de oncologe een consultatie bij de dietiste voor, om bij te komen.  Voorlopig ga ik dat nog niet doen en ik hoop dat het vanzelf stabiliseert, maar jammer genoeg wees de weegschaal vanmorgen,  na dat ziek zijn, weer een halve kilo minder aan.  Waar is de tijd dat ik daar blij om was ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten