donderdag 21 april 2011

Sssst !

Ik durf het haast niet luidop te zeggen, maar ik voel mij heel wat beter sinds zondag.  Zaterdag was nog een beetje een prutterig dagje dat ik vooral slapend heb doorgebracht, maar 's avonds ben ik wel mee gaan feesten om de 18e verjaardag van mijn metekindje te vieren.  Weliswaar maar tot middernacht, want dan was mijn energie voor die dag op en werd mijn koets weer een pompoen, maar ik was toch heel blij dat ik er bij kon zijn.
En sinds zondag heb ik veel meer energie en veel minder last van kortademigheid.  Ik kan niet beginnen te beschrijven hoe zalig het voelt om opnieuw dingen te doen die je anders maar vanzelfsprekend vindt.  Langzaam aan maar toch ! Mijn zoon was zo lief om het rek in de kelder te installeren en ik heb alle rommel zelf netjes weg getast.  Zo'n klus klaren zou vorige week ondenkbaar geweest zijn !  Ik was wel weer even over mijn grens gegaan want hey, eens je bezig bent verliest een mens zijn beperkingen even uit het oog en blijft hij maar doorgaan.  Ik was dus heel moe maar voldaan toen ik om half tien 's avonds in de zetel plofte.
Morgen terug naar de bar voor mijn volgende cocktail en ik hoop, ik hoop dat we dat monster in mij eindelijk koest krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten