dinsdag 8 februari 2011

Sportelen !

Vandaag voor de eerste keer naar de aqua-gym.  Het was wel even haasten om van de academie op tijd daar te komen.  Kon ik alvast trainen voor de wekelijkse race van de academie naar het werk die ik binnen afzienbare tijd opnieuw zal moeten rijden.   Ik was wel een beetje ongerust, want als ik stap voel ik de kortademigheid toch nog altijd, zeker als ik tegelijkertijd probeer te praten maar tijdens de aqua-gym ging het prima.  Het is dan ook een gezapig tempo maar ondertussen hebben we toch een uurtje bewogen.  Ik dacht dat ik moe zou zijn na die inspanning, maar dat was helemaal niet het geval.  Toen ik thuiskwam heb ik nog het een en ander kunnen doen en dat was toch wel een prettig gevoel.  Ik ben heel benieuwd hoe ik het er van af ga brengen tijdens de fitness op donderdag !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten