donderdag 13 januari 2011

Goede voornemens

Natuurlijk is er niets van in huis gekomen, van het schilderen thuis tijdens de kerstvakantie.  Ik was nochthans goed begonnen, had een foto uitgezocht, bedacht hoe ik ze wou uitwerken, een doek uitgekozen én zelfs een ondergrond gezet.  Toen ben ik stilgevallen en stond mijn ezel met doek erop verwijtend in mijn living. 
Dat ik no 5 maar niet verwerkt krijg zal er zeker iets mee te maken hebben.  Als je al tien uur per dag in je bed doorbrengt, schiet er van de rest van de dag niet veel over, zeker niet als je deze moet doorkomen als een schildpad op kruissnelheid. :-)  Het is mij afgelopen week zelfs niet gelukt om naar de academie te gaan, terwijl ik daarvoor toch altijd een extra inspanning deed om dat niet te missen.  Volgende week maandag beter, dan zal ik zeker aanwezig zijn en dinsdag, dient no 6 zich alweer aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten