dinsdag 11 januari 2011

Call me !

Ik heb gisteren even met mijn oncologe overlegd, maar een diagnose via de telefoon stellen is natuurlijk niet evident.  Daarom is de beslissing van een zesde chemo of niet uitgesteld naar de consultatie van volgende week.  Eerlijk gezegd had ik stiekem op een definitieve 'neen' gehoopt, maar die is er dus niet gekomen.  Ik heb echt moeten vechten tegen no 5 en nu ik er eindelijk een beetje bovenop begin te komen staat no 6 al voor de deur.   Maar als hij er komt is het in ieder geval de laatste, dat is ook al iets om naar uit te kijken.  Ik slaap nog steeds ongelofelijk veel en ben nog altijd heel snel moe.  Mijn lijf kan mijn hoofd nog steeds niet volgen.  Mijn keelontsteking is in ieder geval weer helemaal beter.  Waarschijnlijk was dat iets waar ik onder normale omstandigheden zelfs niet voor naar de dokter zou gaan, alleen was het nu net iets te veel.  En heel belangrijk, mijn tumormarker gaat steeds in dalende lijn.  Bij de vorige consultatie stond hij al op 128.  Houden zo !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten