vrijdag 12 november 2010

Tattoo You !

Ik heb eens geïnformeerd naar de permanente make-up en de resultaten mogen er best zijn ! Blijkbaar bestaan er twee technieken voor wenkbrauwen ; ofwel gewoon inkleuren of 'de streepjestechniek' dewelke een natuurlijker effect geeft.  De permanente make-up wordt in de opperhuid gezet, bij gewone tattoo's is dat dieper,  in de lederhuid.  Daardoor is de 'houdbaarheidsdatum' van een schoonheidstattoo minder lang dan die van een gewone tattoo.  Met een beetje geluk kan je er drie tot vijf jaar van genieten, soms zelfs wat langer.  Een behandeling duurt ongeveer twee uur. 
Klinkt allemaal goed niet ?
Het enige wat een beetje tegenslaat is het prijskaartje dat er aan vasthangt.  Een gewone tattoo heb je al vanaf pakweg 60 Euro, permanente make-up voor de wenkbrauwen kost al gauw tussen de 275 tot 325 Euro.   Een beetje boven mijn financiële pijngrens voor een folieke vrees ik.  Momenteel heb ik mijn wenkbrauwen trouwens nog, wie weet hou ik ze deze keer.  Als ik ze verlies zal ik dan maar een wenkbrauwen potlood van 3.25 Euro kopen en mijn talenten op mijn gezicht botvieren :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten