woensdag 17 november 2010

'k Voel me goed, ik voel me goed .....

Ik mag absoluut niet klagen vandaag, want zoals ik al zei ; 'Ik voel me goed !'.  Oké ik ben vanmorgen wel lichtjes misselijk opgestaan na de chemo van gisteren, maar het was bijlange niet zo erg als de vorige keer.  Na de medicatie en een heel klein ontbijtje ben ik opnieuw in mijn bed gedoken, prompt gevolgd door Beast die een tukje ook wel zag zitten.  Toen ik opnieuw wakker werd was ik er helemaal bovenop ! Ik voelde mij zelfs zo goed dat ik mijn dochter heb getrakteerd op de nieuwe Harry Potter, en omdat een mens toch wel eens gevaarlijk mag leven, hebben we het geheel afgesloten met een frietje van de frituur :-).  Oké dat was wel een risikootje, dat geef ik toe, maar ik had er zin in en tot hier toe is het allemaal zonder gevolgen gebleven, zullen we maar zeggen.  Misschien moet ik het morgen bekopen, maar dan heb ik deze dag toch maar lekker gehad.
Gisteren was een hele lange dag in het ziekenhuis.  Ik had om 11.00 uur een afspraak voor een cardiogram van het hart, maar vermits de arts was weggeroepen voor een spoedgeval hebben we lang moeten wachten. 
Mijn tikker is blijkbaar nog in goede doen, dus ik mocht na de consultatie bij de oncoloog naar het volgende level, de chemo.  Ik voelde mij helemaal niet goed en heb zelfs geslapen tijdens het toedienen van de chemo, 'en plein publique', iets wat ik normaal nooit doe, je moest maar eens gaan snurken of zo :-).  Het was pas vijf uur voor we terug thuis waren en ik was behoorlijk uitgeput na al die actie en spanning.
Vandaag dan weer zo'n leuke dag, je moet écht van de goede momenten genieten, altijd eigenlijk .... !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten