donderdag 7 oktober 2010

The Pink Ribbon Collection

Mijn dochter heeft zichzelf getrakteerd op een armbandje uit de Pink Ribbon Collectie. Niet het roze exemplaar, want wij zijn niet zo'n roze madammen, maar een mooi beige-bruin armbandje met drie bedeltjes. Ik ben er zeker van dat dit kleinnood haar een flinke hap uit haar budget heeft gekost en dat haar financieële pijngrens voor deze maand is bereikt.
Wat mij zeker ook niet is ontgaan is de lieve boodschap die er achter steekt, de steun en het meevoelen met mijn kanker. En dat geldt niet alleen voor mijn dochter. Ook mijn zoon, zus, mijn naaste familie, vrienden, kenissen en collega's wil ik langs deze weg even bedanken voor de fijne berichtjes, reacties en hulp die ik krijg. Dat doet echt deugd. Dank jullie, allemaal !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten