vrijdag 8 oktober 2010

Doornroosje

Ik heb vannacht een vijftal uurtjes ononderbroken kunnen slapen en voel mij al een heel stuk beter. Blijkbaar helpt de aerosol die ik sinds gisteren krijg toch een beetje en het pilletje dat ik heb genomen voor het slapengaan om een beetje rustig te worden heeft zijn uitwerking niet gemist. Vanaf 03.00 's nachts was het weer rondspoken en hoesten, maar niet meer zo erg als de vorige dagen en ik heb hier en daar toch een half uurtje kunnen meepikken.
Ongeloofelijk hoe slaaptekort je afmat en hoe een beetje slaap je omtovert tot een ander, frisser mens.
De dokter is vanmorgen al langsgekomen met de melding dat ik nog niet naar huis kan. Gelukkig was ik zelf ook al tot die conclusie gekomen, dus dat was niet direct een ontgoocheling.
Vandaag gaan ze nog enkele testen doen om de juiste oorzaak van de ademnood te achterhalen en om te kijken of er geen klontertjes worden gevormd.
Verder laat ik mij hier lekker vertroetelen en mag ik zonder schuldgevoel een ganse dag niksen :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten