zaterdag 7 september 2013

Voorzichtige hoerastemming!

Ik durf het bijna niet luidop te zeggen, laat staan het hier neer te schrijven maar ik voel mij sinds woensdag iets beter. Ik ben dan ook weer serieus onderuit gegaan en het ging snel bergaf met mijn gezondheid. Het zal dan ook niet evident zijn om deze dip weer te overwinnen maar ik voel beterschap en dat is positief. Niet dat ik nu de wereld al aankan, maar toch. Eerst dacht ik dat ik het mij inbeeldde of dat het valse hoop was want de tekenen waren zo klein en subtiel. Eens een keertje sneller uit je luie zetel komen om dat kleine klusje te doen bijvoorbeeld of je middagdutje niet nodig hebben, zo van die dingen. Maar de dochter had het ook gezien en merkte spontaan op dat ik mij blijkbaar toch wat beter voelde.
En dat is ook zo dus nam ik donderdag de fiets om naar de winkel te rijden en om op die manier toch een beetje beweging te nemen. Dat fietsen ging zo goed en deed mij zo’n deugd dat ik er onmiddellijk een klein ritje aan vast breidde. Natuurlijk was ik mijn mobieltje weer vergeten zodat ik thuis werd onthaald door een doodongeruste dochter die zich afvroeg waarom dat tripje naar de slager zo lang duurde …. 

4 opmerkingen: