donderdag 6 september 2012

Het hangt mijn voeten uit!



Omdat de orthopedische chirurg weigerde mijn schimmelteen te opereren zolang ik chemo krijg en de chemo wel op ‘the never ending story’ begint te lijken kocht ik met de moed der wanhoop dan toch maar zo’n stiftje bij de apotheek, iets wat volgens de orthopedische chirurg compleet zonloos was, en kleur al maanden, twee keer per dag, netjes binnen de lijntjes van mijn verminkte teennagel. En kijk, twee stiftjes en ettelijke kleurbeurten later zie ik dus verbetering, of misschien is het wishfull thinking, maar dat geloof ik niet. De pijn is volledig verdwenen, of misschien ben ik dat ondertussen gewoon, maar ik trek in ieder geval weer elke schoen uit mijn aanzienlijke verzameling zonder problemen aan.
Hopelijk kan ik volgend sandalen seizoen weer de deur uit met mooi verzorgde en gelakte teennageltjes. Soms zit geluk echt in kleine dingen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten