donderdag 2 februari 2012

Hup met de beentjes!


Ik heb vandaag voor het eerst terug een groepsles genomen op de sportclub en het was pas toen ik daar stond dat ik besefte hoe erg ik dat wel heb gemist. Vroeger ging ik toch gemakkelijk minstens zeven uur per week sporten en een groot deel daarvan waren groepslessen. Fitness is er achteraf bijgekomen omdat je dan niet aan uur en tijd gebonden bent, maar dat vind ik toch maar een beetje saai. Vandaag was het dus mijn vuurdoop en ik heb er echt van genoten. Ik kan ook trots zeggen dat ik het hele uur vol heb gemaakt. Een beetje op mijn tempo weliswaar en af en toe vals gespeeld door sneller te stoppen of de lichte versie van een oefening te kiezen, maar toch. Langs de andere kant was het ook heel confronterend, want vroeger deed ik zo’n les met de vingers in de neus en dat was nu wel even anders. Vooral toen ik na het stretchen moest rechtstaan was het bomma gevoel heel erg aanwezig.
Maar volgende week, ga ik zeker terug! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten