maandag 19 september 2011

Op schema !

Mijn bezoekje aan het Middelheim zit er weer op voor deze week.  Eerst mocht ik bij de orthopedist langs om het probleem met die vervelende schimmel nagel te bekijken.  Mijn donkerbruin vermoeden dat die nagel er uit moet en de schimmel dan wordt weg geschraapt werd door de dokter bevestigd.  Niet direct iets waar ik naar uitkijk, maar wat moet, moet.  Jammer genoeg kan dit ingreepje pas als ik klaar ben met chemo, want mijn weerstand is momenteel te klein en iedere mogelijke infectie moet worden vermeden .  Even doorbijten dus en gelukkig heb ik ondertussen een paar laarzen gevonden die ik nog kan dragen, want sandalen worden mij toch een beetje fris in september.
Mijn tweede halte was bij oncologie en daar kreeg ik het goede nieuws te horen dat mijn tumormarker nog steeds in dalende lijn gaat.  Houden zo zou ik zeggen en de oncologe en ik waren het er roerend over eens dat het aangewezen is om de behandeling nog wat vol te houden tot die vervelende tumorcellen in mijn lijf echt even helemaal koest zijn.  We blijven dus op schema en dat, is goed !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten