zaterdag 7 mei 2011

Een goed rapport

Ik had het al gevoeld, maar het is toch fijn om zwart op wit te zien dat mijn tumormarker zich eindelijk stabiliseert. Mijn witte bloedcellen zijn weer op peil, dus chemo was geen probleem.  Het toedienen van de chemo is ondertussen routine geworden, maar toen ik thuis kwam voelde ik mij niet zo goed.  Niets dat een kort middagdutje niet kan verhelpen dacht ik, maar toen ik mij drie uur later uit bed hees voelde ik mij nog ellendiger ;  hoofdpijn, lichte misselijkheid en dringende afspraken in het kleine kamertje.  Toeval of een gevolg van de chemo, ik weet het niet, het was in ieder geval niet leuk.   Maar gelukkig is het vandaag allemaal voorbij en voel ik mij prima.  Ik heb dan ook lekker genoten van het zonnetje én het goed gevoel !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten