dinsdag 8 maart 2011

De avonturen van Pe in ziekenhuisland

De X-ray is genomen, de punctie gedaan.  Ik zit gepakt en gezakt, ongeduldig te wachten tot mijn lieve dochter mij dadelijk komt halen.  De avonturen van Pe in ziekenhuisland zijn even voorbij, maar als je weet dat de assistente al gesproken heeft over het talkeren van de linker long én dat er nu opnieuw 900 ml is gedraineerd hoor je hen al van ver afkomen en moet je geen genie zijn om de volgende stap te voorzien.  Daar wil ik nu even niet aan denken.  Ik mag naar huis en daar ga ik met volle teugen van genieten.  Bedankt iedereen voor jullie steun en lieve reacties !

2 opmerkingen:

  1. En ondertussen zal je al wel thuis zijn !! Ben blij dat ik eindelijk je blog heb gevonden :-) . Ik had het natuurlijk ook kunnen vragen aan iemand hoe ik het moest doen natuurlijk maar daar ben ik dan net weer iets te koppig, maar ..... nu heb ik je gevonden en kan ik je doen en laten een beetje volgen hé. Geniet nog maar even van de laatste zonnestraaltjes want morgen zou het al gedaan zijn. Doe de groetjes aan je lieve dochter van mezelf maar ook van ons Britt !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Patricia,
    Ik heb je blog zojuist gevonden , wat heb je weeral moeten doormaken, hou de moed erin ,he?Hopelijk heb je vandaag wat kunnen genieten samen met Gitte? Wij moeten eens dringend bijpraten, he? Heb veel te vertellen, maar het lukt me niet, altijd komt er hier iets tussen, maar ik blijf je -in gedachte op moment- steunen!!!Dikke knuffel, els

    BeantwoordenVerwijderen