vrijdag 18 februari 2011

Lente

Vorige week vrijdag heb ik een CT scan van mijn longen laten nemen én een botscan.  Volgende week heb ik een consultatie bij de oncologe en kunnen we de resultaten bespreken.  Er zijn verschillende mensen die ongeduldig informeren naar de uitslag, maar ik heb momenteel iets van 'laat mij even met rust met al die diagnoses en testen, ik geniet opnieuw van een min of meer normaal ritme'.  Helemaal normaal is het nog niet natuurlijk, vermits ik nog niet terug ga werken, maar ik kan de meeste zaken al doen zonder aan die ademnood te moeten denken.  Behalve fysieke inspanningen natuurlijk, dan word ik nog steeds met mijn neus op de feiten gedrukt.  Ik ben wel benieuwd naar de uitslag van de scans, maar dat kan nog een weekje wachten.  Ondertussen heb ik al genoten van de mooie dagen die we hebben gehad.  De lente kondigt zich duidelijk aan !  Niet alleen het zonnetje komt af en toe piepen, ook de eerste lentebloemen laten hun kopjes zien.  En ook op mijn hoofd kondigen de eerste sprietjes betere tijden aan :-).  Mijn kale kop heeft een donkerbruine schijn gekregen en ik hoop beloond te worden met een mooie, volle kop haar.  Afwachten wat het wordt natuurlijk, want vorige keer kreeg ik na de eerste babykrulletjes gewoon mijn eigen fluthaar terug :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten