donderdag 6 januari 2011

Gelukkig maar !

Ik heb gisteren een bezoekje aan de huisdokter gebracht en hij heeft vastgesteld dat ik een keelontsteking heb. Gelukkig ! Maar een keelontsteking, want ik kan je verzekeren dat een klein stemmetje achterin mijn hoofd de optie van verdachte klier opperde. Dat is het meest ellendige aan kanker vind ik ; je bent het vanzelfsprekend gevoel waar gezonde mensen mee door het leven zeilen compleet kwijt en alhoewel je niet altijd wil panikeren of paranoïde wil zijn is de mogelijkheid dat dat monster in je lijf weer ontwaakt heel reëel.
Maar het is gewoon een huis- tuin en keuken ziekte, niets aan de hand dus. Een flinke dosis antibiotica moet mij er weer bovenop krijgen en hopelijk sleep ik mij dan niet meer zo voort zoals de laatste week na de chemo.
Morgen mijn controle bij de oncologe. Ik ben heel benieuwd wat zij gaat zeggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten