dinsdag 28 december 2010

Misschien de laatste ?

No 5 is voorbij en misschien is het wel de laatste.  Als mijn tumormarker een beetje meewil tenminste.  Afwachten dus wat de controle ons zal leren.  Mijn tumormarker staat nochthans nog ergens in de 140, wat ik niet echt laag vind, maar mijn oncologe vindt dat het risico op hartbeschadiging niet opweegt tegen het voordeel van nog een chemo.  Ik zal er in ieder geval geen traan om laten dat die ellendige chemo achter de rug is, want no 5 was écht ellendig.  Eigenlijk begon het al gisteravond.  Mijn belletje rinkelde weer en toen was het al prijs, alhoewel ik bij de vorige chemo's niet heb moeten overgeven.  Deze keer wel dus en tijdens het toedienen ook.  Niet te verhelpen natuurlijk, ondanks de medicatie.  Gelukkig voel ik mij ondertussen al weer een beetje beter.  Nog wel slap en bibberig, maar 'this too shall pass'.  Afwachten wat de controle van volgende week ons leert !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten