woensdag 15 december 2010

En weer Up !

  1. Chemo leidt je echt door diepe dalen en naar kleine toppen.  Maar ik voel toch dat ik nu al, in de tweede week weer een beetje piek.  :-) Ik heb niet meer zoveel slaap nodig en ik beschik al terug over de nodige energie om de dagelijkse dingen te doen, zoals een beetje kuisen bijvoorbeeld.  Nu nog 'goesting' en het plaatje zou perfect zijn :-).  Neen, ik mag niet klagen, vorige week heb ik drie heel pruttige dagen gehad, maar nu voel ik me een stuk beter en dat is heel aangenaam.  Ik verlang naar het moment dat je, jezelf goed voelen, terug vanzelfsprekend gaat vinden maar ondertussen probeer ik te genieten van de betere dagen.  Maandag en dinsdag heb ik mij dan ook kunnen uitleven op de academie.  Mijn eerste echte doek is eindelijk klaar en ik ben tevreden over het resultaat.  Dat mag al eens gezegd worden, want dat gebeurd niet zoveel :-).  Ik heb er een fotootje van bijgezet, zodat jullie er zelf over kunnen oordelen.  Ik zal mijn beste beentje nog mogen voorzetten, want door mijn ziekte ligt het tempo nogal laag en ik moet de nodige werken produceren dit jaar ! Maar ik heb het goede voornemen gemaakt om tijdens de kerstvakantie thuis te schilderen en ik ben heel benieuwd of daar iets van in huis gaat komen.  De weg naar de hel is immers geplaveid met goede voornemens, zegt het spreekwoord :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten