dinsdag 23 november 2010

Een beetje beter.

Ondertussen gaat het weer een beetje beter.  Ik heb mij gisteren naar de academie gesleept, maar eigenlijk was ik daar eerder fysiek aanwezig, mijn borstel was vuil, zullen we maar zeggen, maar dat was het dan ook .  Volgende keer beter maar ik heb er toch van genoten om het huis uit te zijn.  Na mijn verplichte middagdutje heb ik zelfs een beetje het huishouden kunnen doen en dat was dringend nodig.  Het loopt hier niet meer op rolletjes zoals voorheen, maar zolang ik het zelf nog aankan ben ik blij met wat ik kan doen.  Nooit gedacht dat ik dat zou zeggen, want poetsen is nu niet bepaald mijn hobby, maar het geeft mij het gevoel dat ik de normale dagdagelijkse zaken aankan en het is momenteel ook zowat het enige wat ik presteer ! :-).
Mijn weegschaal vertelde me vanmorgen dat ik al behoorlijk wat gewicht kwijt ben.  Is er toch één voordeeltje aan deze behandeling, alhoewel ik niemand zo'n crash dieet zou aanraden ! Nu is dat niet zo erg dat ik wat gewicht verlies, ik heb best wat kilo's op overschot en zolang het niet de spuigaten uitloopt is het wel oké.  De chemo ontneemt je niet alleen alle fut, maar ook je eetlust is totaal verdwenen en eigenlijk eet ik alleen maar omdat ik weet dat het moet, maar er zijn weinig zaken die mij smaken.  Maar dat is dan weer iets om naar uit te kijken, het moment dat je terug kan genieten van een lekker etentje !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten