donderdag 14 oktober 2010

Home sweet home !

De oncologe is langsgeweest en ze had geweldig nieuws ; ik mag morgen naar huis ! Ik kan niet beginnen vertellen hoe blij ik daar om ben na elf dagen opname. Oké het was nodig en je wordt hier wel vertroeteld, maar thuis is het toch beter zelfs al ga je daar meer doen.
Mijn bloedwaarden waren iets te laag, maar dat is normaal na chemo omdat die kuur niet enkel je slechte, maar ook je goede cellen vernietigt. Indien die waarden slechter worden moet er een antibioticakuur worden opgestart. Mijn ademnood is veel beter, ik hoest nog wel veel maar als dat hetzelfde blijft hoeft er momenteel geen verdere behandeling opgestart te worden. Als ik een ontsteking of koorts krijg moet ik onmiddellijk opgenomen worden, anders verwacht ze mij pas binnen 14 dagen terug voor de volgende chemoronde, super, niet ?
Ik ben ook een beetje benieuwd hoe de katten gaan reageren. Mijn dochter vertelde al dat ze gewoon kwaad zijn en niet meer afkomen. Ze zijn natuurlijk rotverwend, want met onze onregelmatige uren is het altijd een komen en gaan en zitten ze gewoonlijk nooit lang alleen.
In ieder geval, ik ga van het weekend genieten !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten