dinsdag 12 oktober 2010

Hier spreekt een gelukkig mens !

Zeggen dat ik mij herboren voel is waarschijnlijk lichtjes overdreven, maar vermits ik vannacht heb kunnen slapen voel ik mij heel wat beter. Ongeloofelijk wat slaaptekort met een mens doet en hoe je de zaken somberder gaat inzien naarmate de nachten langer duren. Slapen in mijn relaxzetel was een groot succes ! Om 03.00 was ik opnieuw wakker, dan is de medicatie dus duidelijk uitgewerkt. In tegenstelling tot andere nachten kon ik door rechtop te zitten mijn hoestbuien onder controle houden en zelfs opnieuw inslapen. Vanmorgen voelde ik mij zo goed dat ik heb kunnen douchen en ik kan je verzekeren, dat deed deugd !
De dokter is langsgeweest om een praatje te maken en enkele zaken te verduidelijken, maar verder is er geen nieuws. Ik ben dan ook zo'n vervelende patient die alles wil weten zonder er doekjes om te winden. :-)
Na al die actie en spanning van vanmorgen moet ik het natuurlijk een beetje bekopen en ben ik moe, maar dat is niet erg. Ondertussen is het bijna tijd voor het middageten en daarna ben ik helemaal klaar voor een dutje in mijn stoel.
Toen ik de diagnose kreeg dat ik was hervallen ben ik deze blog begonnen als dagboek voor mezelf. Ik ben pas later het adres aan mensen beginnen doorgeven omdat ik niet meer wist wat ik aan wie had verteld en wie op de hoogte was. Ondertussen is de blog, bovenop het gemak van de informatiestroom, uitgegroeid tot een soort van therapie. Het doet mij deugd om de zaken die mij overkomen en waar ik totaal geen controle over heb van mij af te schrijven. Ik heb trouwens net ontdekt dat ik statistieken kan opvragen en was onder de indruk hoeveel mensen mijn blog dagelijks volgen. Er zijn zelfs hits vanuit het buitenland waarvan ik totaal geen idee heb wie dat zou kunnen zijn. Bovendien zijn jullie reacties hartverwarmend.
Bedankt daarvoor iedereen !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten