zondag 29 augustus 2010

Beterschap !

Het gaat alweer beter vandaag, na een onrustige onderbroken nacht, waarschijnlijk omdat ik de ganse dag daarvoor in bed heb gelegen. De katten hebben heel de nacht op mijn bed gekampeerd. Dat doen ze anders nooit, toch niet de ganse nacht. Ze gingen mijn dochter zelfs niet eens begroeten toen zij 's nachts thuiskwam. Vreemd toch hoe die beesten instinctief aanvoelen dat er iets is, of misschien verbeeld ik mij dat maar, dat kan ook natuurlijk. Mijn hoofd zit nog vol watten en ik voel mij slap en bibberig, zoals na een hevige griepaanval, maar na een verfrissende douche zal het vast beter gaan. Het moet wel beter gaan, want het dagelijkse leven staat weer voor de deur en ik heb een feestje dat ik niet kan missen. De donkere gedachten van gisteren zijn in ieder geval weg. We gaan ervoor !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten